wtorek, 16 czerwca 2015

TANGLE TEEZER

Postanowiłam wypróbować produkt , który stał się bardzo popularny jest to szczotka tangle teezer.
Nie chciało mi się wierzyć w cudowną magię tej szczotki , ale po przetestowaniu stwierdziłam , że szczotka jest świetna i bardzo mi się przydaje w szczególności, że ja mam bardzo długie i bardzo gęste włosy. 

Swoją szczotkę kupiłam w rossmanie ja kupiłam wersję podstawową , lecz są również wersje kompaktowe , które możecie włożyć do torebki czy plecaka i te "igiełki " Wam się nie połamią . Ja za swoją szczotkę zapłaciłam 34 zł wersja kompaktowa była droższa , ponieważ kosztowała 40 zł . Wersja kompaktowa od wersji tej normalnej różni się tym że szczotka kompaktowa jest mniejsza oraz ma pokrywkę . ROSSMAN ---- >link do sklepu internetowego rossman.

Szczotki tangle teezer możecie spotkać również na allegro są tańsze są również droższe są te oryginalne i te nieoryginalne igiełki wyglądają podobnie i na pewno jest dużo testów na You Tubie gdzie można sprawdzić czy warto jednak zaoszczędzić i kupić tą wersję nieoryginalną :)


Ja zauważyłam duże plusy tej szczotki , ponieważ moje włosy są na tyle gęste i długie, że w rozczesywaniu zawsze ktoś musiał mi pomagać i tutaj zaskoczenie uwielbiałam gdy rozczesywał mnie mój tata , ponieważ robił to najbardziej delikatnie :) teraz rozczesuje się sama . Rozczesywanie idzie teraz mi znacznie szybciej igiełki nie podrażniają skóry głowy więc ja widzę same plusy poza oczywiście ceną , ponieważ gdzie nie gdzie ta szczotka może kosztować nawet 50 zł co jest oczywiście dużą przesadą. 


Strona internetowa szczotki TANGLE TEEZER ----- TANGLE TEEZER


A oto mój skarb :) 

1 komentarz:

Fryzomania pisze...

Tangle Tezer to chyba największy hit odnośnie szczotek do włosów w 21 wieku - w najlepszj cenie można znaleźć w hurtownii fryzjerski https://www.fryzomania.pl/category/szczotki-do-wlosow-tangle-teezer serdecznie zapraszamy