czwartek, 5 września 2013

Produkt ISANA

ISANA 
Hair

Witajcie !Postanowiłam przetestować produkt który umieściłam w poście o przetłuszczających się włosach, czyli tutaj :)

Suchy szampon ISANA HAIR 

Marka : ROSSMANN
Cena : 6 zł
Pojemność : 200 ml

Opis produktu :
Działanie & Pielęgnacja: Suchy szampon ISANA HAIR to idealne rozwiązanie pozwalające umyć bez użycia wody pomiędzy zwykłymi zabiegami mycia głowy. W ciągu kilkunastu sekund włosy zostaną odświeżone i staną się znów puszyste. Fryzura nie  ulegnie zmianie, a włosy nabiorą zadbanego wyglądu. 

Sposób użycia :
1.Starannie wyszczotkować włosy.
2.Wstrząsnąć pojemnikiem i z odległości ok. 20 cm równomiernie rozpylić suchy szampon na każde pasemko włosów.
3.Pozostawić krótko do wyschnięcia.

4. Wytrzeć włosy w ręcznik i dokładnie wyszczotkować (ewentualnie resztki pudru zdmuchnąć suszarką . 


Dla mnie jest to świetny sposób. Postanowiłam przetestować ten szampon właśnie teraz kiedy chodzę do szkoły i kiedy z niej wracam nie mam siły na nic ledwo jestem w stanie się umyć. Moje włosy wymagają suszenia ponieważ po pierwsze nie wyschną do rana choćbym umyła je około godziny 19 po drugie bez wysuszenia wydają się być tłustawe. 
Jestem zadowolona ponieważ zauważyłam same plusy. Tak jak na opakowaniu obiecują włosy są odświeżone i puszyste. Kiedy rozpyla się produkt na włosach pozostawia biały osad który wygląda jakbyśmy mieli siwe włosy . Lecz po wytarciu włosów w ręcznik ten osad znika dlatego nie musiałam używać suszarki. Zapach też jest ładny więc włosy pachną tak jak byśmy przed chwilą wyszli od fryzjera. 


Brak komentarzy: