wtorek, 20 sierpnia 2013

Odżywka

ISANA 
HAIR
PROFESSIONAL

Odżywka do włosów łamliwych i rozdwajających się 


Gama produktów pielęgnacyjnych Isana Hair Professional umożliwia profesjonalną pielęgnację Twoich włosów bez konieczności wychodzenia z domu. Szczególna receptura wzbogacona o specjalne składniki przywraca włosom wspaniały blask.
Opracowana z myślą specjalnie o włosach łamliwych i rozdwajających się odżywka chroni przed łamaniem się włosów i na nowo odbudowuje ich strukturę. Delikatna , wzbogacona prowitaminą B5 i olejkiem arganowym formuła nawilża Twoje włosy aż po same końce.


  1. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek włosów
  2. Chroni przed łamaniem się
  3. Odżywia
  4. Przebadany dermatologicznie 
  5. Przyjazne dla skóry pH
Odżywkę stosuje się na mokre włosy. Maseczkę należy pozostawić na chwilę następnie spłukać obficie wodą 


Moja opinia :

Przyjazny zapach , duże opakowanie. Niestety na mnie odżywka się nie sprawdziła, ponieważ przetłuszczała mi włosy i musiałam zaprzestać jej używanie, natomiast moja siostra mówi że odkąd podcięła końcówki po stosowaniu odżywki włosy jej się nie rozdwajały.Dla tego warto wypróbować produkt bo może być to bardzo dla Was korzystne. :D 








Brak komentarzy: